«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Ζώντας σε έναν κόσμο ψεύτικο..



Στις μέρες μας, αν όχι όλα τότε τα περισσότερα είναι ψεύτικα. 
Ψεύτικοι άνθρωποι, ψεύτικα συναισθήματα, ΌΛΑ ΨΕΥΤΙΚΑ!
Έχουμε συνηθίσει να φοράμε όλοι μάσκες, για διάφορους λόγους ο καθένας.
Κάποιος για να τον αποδεχτούν,
κάποιος γιατί έτσι έχει μάθει να ζει,
κάποιος γιατί φοβάται να δείξει αυτό που πραγματικά είναι από φόβο μην εκμεταλλευτούν τις αδυναμίες του και τον πληγώσουν.

Λοιπόν εγώ είμαι στην 3η κατηγορία.
Τις περισσότερες φορές φοβάμαι να δείξω τις αδυναμίες μου.
Όχι από φόβο μήπως δεν γίνω αποδεκτή, αλλά γιατί φοβάμαι να πληγωθώ.
Όλοι μας το έχουμε νιώσει κάποια στιγμή αυτό το συναίσθημα.
Είναι σαν μια βαριά αλυσίδα που μας κρατάει στον πάτο και δεν μας αφήνει να κάνουμε αυτό που θέλουμε.
Δεν μας αφήνει να πετάξουμε, δεν μας αφήνει να ζήσουμε!

Εγώ βαρέθηκα.
Βαρέθηκα να προσποιούμαι την σκληρή, την χαλαρή, την τύπισσα που προσπαθεί τα βλέπει όλα πάντα από την θετική τους πλευρά και όταν γίνει κάτι κακό προσπαθεί αμέσως να το κάνει delete από την μνήμη της.
Βαρέθηκα να ζω σε έναν ψεύτικο κόσμο!

Κόσμε πέτα την μάσκα και ζήσε!
Μην φοβάσαι να δείξεις αυτό που πραγματικά είσαι..
Κόψε και 'συ την αλυσίδα που μας κρατά όλους στον πάτο.
Έτσι ο κόσμος θα γίνει καλύτερος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)