«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ένα ξεκαθάρισμα που έπρεπε εδώ και καιρό να κάνω..

"Ξεκαθάρισε μέσα σου. Μόνη σου!"
Ήταν κάτι σαν μαγικές λέξεις για 'μένα.
Με ξύπνησαν.
Με έκαναν να σκεφτώ όλα όσα με προβληματίζουν αυτόν τον καιρό και να δώσω ένα τέλος σε όλα.
Ίσως αυτό το τέλος αργήσει λίγο, εγώ όμως θα έχω κάνει την αρχή, την αρχή για μία νέα ζωή.

Γιατί ήταν τόσο δύσκολο να πάρω αυτή την απόφαση από μόνη μου?
Έπρεπε να το είχα κάνει εδώ και καιρό.
Μάλλον χρειαζόμουν κάποιον άλλον να με ταρακουνήσει λιγάκι για να ξυπνήσω.
Να ξυπνήσω και να καταλάβω ποιοι θέλουν το καλό μου και ποιοι όχι.
Τώρα όμως που κατάλαβα, θα κάνω ριζικές αλλαγές.
Έτσι πρέπει και είναι σωστό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)