«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Σορός από συναισθήματα..



Χθες, ο ψυχολόγος μου ζήτησε να γράψω τα συναισθήματά μου σε ένα λευκό χαρτί.
Θλίψη.
Στενοχώρια.
Πίκρα.
Θυμός.
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.










Τον τελευταίο καιρό έχουν αλλάξει πολλά, που έχουν καταφέρει να μου πάρουν το χαμόγελο.
Όχι το επιφανειακό χαμόγελο, αλλά το πραγματικό.
Τον τελευταίο καιρό, νιώθω μόνη μου.
Χωρίς κανέναν πραγματικά δίπλα μου.
Χωρίς κανέναν για να με ακούσει, για να του πω όλα όσα βασανίζουν την σκέψη μου καθημερινά.
Είναι σαν να μην έχω κανέναν δίπλα μου που να νοιάζεται για 'μένα.
Ξέρω πως αυτό δεν ισχύει αλλά έτσι νιώθω.
Επίσης ξέρω πως κάτι πρέπει να κάνω για να το αλλάξω αυτό, μόνη μου.







Στόχος λοιπόν για την επόμενη φορά είναι να καταφέρω να αλλάξω όλα αυτά τα αρνητικά συναισθήματα και στη θέση τους να μπει ότι πιο χαρούμενο υπάρχει.
Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα παραδώσω το λευκό χαρτί θα γράφω:

Χαρά.
Ενθουσιασμός.
Ικανοποίηση.
ΕΥΤΥΧΙΑ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)