«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Ο κόσμος μιας ερωτευμένης..



Κάτι οι δημοτικές εκλογές, κάτι οι απουσίες λόγω του κολυμβητηρίου, το σχολείο θα κάνω να το δω μέρες.
Πόσες? 6 ολόκληρες μέρες χωρίς σχολείο.
Κανονικά θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη, αλλά δεν είμαι.
Δεν είμαι γιατί ξέρω ότι αυτές οι μέρες θα είναι ένα "μαρτύριο" για 'μένα.
Ο λόγος? Εκείνος..
Εκείνος που τρύπωσε στο μυαλό μου και δεν λέει να βγει..
Γιατί έτσι είναι ο κόσμος μιας ερωτευμένης έφηβης.
Έτσι είναι ο κόσμος μου..
Και εκείνος παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο τώρα πια.


"Τον κοιτώ στα μάτια και ταξιδεύω.
Ταξιδεύω σε έναν άλλο κόσμο.
Τον δικό μου κόσμο.."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)