«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Τελικά, υπάρχει?


Πολλοί το αποκαλούν Θεό, πιστεύουν σε αυτόν και Τον λατρεύουν.
Άλλοι πάλι κρατούν άλλη στάση. Μία στάση κάπως πιο αποστασιοποιημένη.
Εγώ πάλι, είμαι κάπου στη μέση. 
Δεν είμαι σίγουρη.
Δεν είμαι σίγουρη για την ύπαρξή του.
Πώς γίνεται να πιστεύεις σε κάτι, που στην τελική δεν ξέρεις αν υπάρχει?
Δεν μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει.
Είναι ένα ερώτημα στο οποίο αναζητώ λύση.
Όπως και σε πολλά άλλα δηλαδή.
Αυτός είναι και ο λόγος που βρίσκομαι στη μέση.
Ο καθένας πρέπει να κάνει την δική του αναζήτηση για να φτάσει στο σημείο να πει ότι ξέρει!
Αυτό το ταξίδι της αναζήτησης πρέπει να το κάνει ο καθένας μόνος του.
Αυτό είναι το σωστό δηλαδή.
Στο τέλος θα βρει τον δικό του Θεό.
Τον δικό του παράδεισο.
Την δική του κόλαση..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)