«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010


Να 'μαι λοιπόν και 'γω. :-)
Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση και ακόμα δεν έχω αποφασίσει το θέμα :|
Αρχικά, ας μιλήσω λίγο για 'μένα.
Χαρούμενη, αυθόρμητη, καλόκαρδη, αισιόδοξη είναι μερικά από τα επίθετα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιος για να με χαρακτηρίσει.
Σίγουρα όμως δεν θα μπορούσε να με χαρακτηρίσει σαν ένα πολύ κοινωνικό άτομο. 
Αν είχα να διαλέξω στο να μείνω σπίτι ή να βγω κάπου έξω με μεγάλη παρέα, σίγουρα θα επέλεγα το 1ο. Αυτό είναι κάτι για το οποίο διαμαρτύρονται όλοι οι φίλοι μου. 
 Μ' αρέσει να μένω σπίτι και να γράφω. Να γράφω στο twitter, αλλά και στο προσωπικό μου ημερολόγιο. 
Το γράψιμο είναι κάτι σαν μία μαγική διέξοδο για 'μένα. Μία διέξοδος από τον κόσμο που ζούμε. Με το γράψιμο ταξιδεύω. Ταξιδεύω σε μέρη που δεν υπάρχουν, σε κόσμους μαγικούς. 
Γιατί σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε μπορεί να μας έχουν απαγορέψει πολλά, αλλά ακόμα μπορούμε να ονειρευόμαστε!
Αυτό είναι και το μότο μου.
Ό,τι και να γίνει ποτέ μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι και να χαμογελάς!
Γιατί μπορούν να σου τα πάρουν όλα. Όλα εκτός από το χαμόγελο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)