«Όλα μου τα αύριο και τα χθες στο τώρα θα τα κλείσω.»

«Inspiration is great when it happens, but the writer must develop an approach for the rest of the time.»

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Κάτι τελευταίο πριν μπει ο καινούργιος χρόνος..

Λογικά αυτό είναι και το τελευταίο άρθρο μου πριν μπει το 2010.  Το κεφάλι μου πάει να σπάσει απ' τον πονοκέφαλο, αλλά αυτό το κείμενο είναι κάτι το οποίο αξίζει πολύ για 'μένα και κυρίως το άτομο για το οποίο το γράφω..  

"Σου το είχα υποσχεθεί πως θα έγραφα κάτι και για 'σένα.."


 Το 2010 λοιπόν, δεν ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές για 'μένα. Εσύ και η φιλία μας λοιπόν, είναι ένα από τα καλά κομμάτια, που αξίζει να θυμάμαι από την χρονιά που φεύγει. 
Όταν πρωτογνωριστήκαμε, πριν 5 με 6 χρόνια περίπου, δεν φανταζόμουν ότι κάποτε θα κάναμε τόση πολύ παρέα και ότι θα ταιριάζαμε τόσο πολύ μαζί :-)
Μου έχεις σταθεί και μου στέκεσαι και στα καλά και στα κακά και αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν θα ξεχάσω..

 "Θα μπορούσα να γράφω για ώρες εξιστορώντας τα όσα έχουμε περάσει μαζί.
Όλες αυτές οι αναμνήσεις είναι πραγματικά ένας θησαυρός για 'μένα.."


 Κλείνοντας θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για ό,τι έχεις κάνει για 'μένα..
Μπορεί αυτό το άρθρο να άργησε λίγο, αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Είναι φτιαγμένο, από εμένα για 'σένα, με πολύ αγάπη.
Ελπίζω να σου αρέσει :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μου και εσύ την άποψή σου:)